Shopping och latte

Kom just hem från stan där jag var och fikade med några kompisar. Blev en latte för mig som vanligt ;)
Är super stressad just nu eftersom jag ska tillbaka till stan igen om 3 timmar och måste sminka mig och dricka upp colan som pappa just kom med! ;)
Shoppade lite efter skolan också, blev 3 par trosor. Super snygga tycker jag själv, vad tycker ni?

Kostade 5000 kr/st!!!!!!!!!!!!!!!! Billigt för så fina trosor tycker jag :)
Nej nu ska jag gå och dricka mjölk från Lidl och sen får jag skynda mig. Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Erminaa

5000kr st? Lite blåst är du tycker jag ; )

2008-05-08 @ 18:07:17
URL: http://erminica.blogg.se
Postat av: Anonym

HAAHAH PARODI PÅ KISSIE hahahahaahah

2008-05-11 @ 17:52:02
Postat av: Kaninklubben svarar

Erminaa: Lite blåst är DU tycker jag. Man satsar ju på kvalitét! Jag kan nästan slå vad om att du köper dina trosor på Ica. Men vad gör det om hundra år?

2008-08-09 @ 21:43:27
URL: http://kaninklubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0