Höjdarkväll

Hej allihopa! Jag har vart på 40-årsfest idag! Min lärare fyllde år. Började nästan gråta i tanke på hur länge vi har haft honom. Han är liksom en del i mitt liv nu. Förra måndagen började han på vår skola. Memories...

image4


I alla fall så köpte jag och min singelkompis ett rejält lass med p-rullar och en prenumeration på Slitz. Det kanske kan verka lite konstigt, med tanke på att han är vår lärare, men han är också singel så då känns det mer okej!

Sen igår var jag på  lite av en "klassfest". Eller min kompis hade den och hon bjöd alla i klassen. Det var jättekul, och vi lyckades ävenfå i alla goodgirls och boys lite dricka, fast att de inte ville. Vi sa till alla töntar (de som inte dricker) att om de inte drack så skulle han läskiga gubben i Lordi hemsöka dem. Och då smuttade de lite på någon drink och sa sedan att de mådde dåligt och behövde gå hem. Detta inträffade någongång vid tio tror jag. Men det var väl lika bra att alla tråkiga personer stack, så vi kunde festa vidare hos min kompis granne. Riktigt härligt! Och sen så spillde någon och så skulle jag hämta hushållspapper, men så tog jag en funderare - vad gör jag egentligen? Jag har ju redan så många projekt på gång, ska jag verkligen starta ett nytt? Så någon annan fick hämta pappret medan jag utnyttjade min ledighet till fullo och tro mig - det vart en hejdundranens kväll!

Angående bilden: Jag stod över denna gång (duktigt som jag var) men det kanske är ett förslag på ett framtida projekt som jag kan starta upp när jag inte är såpass upptagen som jag är nu. Men nu ska jag sätta mig med cheescakeglass och kolla på Jay Leno. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0